vendredi 28 septembre 2007

Krem Santili Ve Petiborlu Seftalili Pasta




Bu pastayi fransiz kanalinda gormustum bir hafta sonrada dogum gunum olcakti 16 yasina giriyordum o zaman tabi arkadaslarla kutlamak istedim evde ve bu pastayi yaptim cilekli super olmustu......Dogum gunu pastasini annecim ozel yaptirmisti...Ama bu sefer seftaliyle yaptim ve ustune cikulata sosu doktum...Her neyse gecelim tarifeye...


Mazemeler :
Kremasi icin :
  • 600 ml Krema
  • 2 torba Kreme chantilly tozu (Dr Oerkerden)
  • 2 kasik pudra sekeri
  • 1 torba vaniliya sekeri
Ic mazemesi :
  • 1 kutu konserve seftali
  • 2 paket petibor
Yapilisi :
Krem chantillymizin mazemelerini katin ve mixler karistirin sertlesene kadar.
3 tane yarim seftalimizi kup halinde keselim ve krema icine katalim petitborleride ufalayin ve onuda katin bir plastik kasik yardimiyla guzel karistiralim. Bir kaliba lylon yayin kalan seftalileri ince dilimleyin ve lylonun uzerine dizelim, icine karisimi bastirarak yerlestirin, buzdolabinda bir gece beklettikten sonra cikolatalı sosla servis yapın.
Afiyet olsun

Aucun commentaire: